ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΝΤΛΙΑΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ-AUTOTECH HIgh Pressure Fuel Pump  GROUP VAG 


1) Mε κρύο κινητήρα , ξεβιδώστε την μαύρη τάπα της φωτογραφίας



2) Θα φανεί μια βαλβίδα παρόμοια με αυτή μιας ρόδας ποδηλάτου η ρόδας αυτοκινήτου, με ένα ίσιο κατσαβίδι πιέστε ελαφρά ώστε εκτονωθεί το κύκλωμα.Προσοχή θα υπάρξει καύσιμο σκουπίστε με ένα πανί/στουπί.Στην συνέχεια μπορούμε να ξεβιδώσουμε την βαλβίδα με ένα κλειδί 13 mm.



3) Kάτωθεν της αντλίας υπάρχει ένα ρακόρ "ασημένιο" , με ένα κλειδί 17mm το ξεβιδώνουμε και το κάνουμε στην άκρη.



4) Ξεκουμπώνουμε τις δύο μαύρες φίσες μία πάνω στην αντλία και μια στα αριστερά της.



5) Με ένα Τ30 κατσαβίδι λύνουμε τις 3 βίδες της φωτογραφίας , στην πράξη είναι αυτές που κρατάνε το σώμα της αντλίας.



6) Στο κάτω μέρος της αντλίας τώρα υπάρχει ένα μαύρο λαστιχένιο σωληνάκι 10-15 πόντους το οποίο εν συνεχεία συνδέεται με ένα ασημένιο σωληνάκι , λύνουμε ακριβώς στην ένωση αυτών τον δύο και όχι αυτό στο σώμα της αντλίας καθώς δεν υπάρχει χώρος.



7) Εφόσον έχουνε κάνει τα παραπάνω, αφαιρούμε την αντλία προσεκτικά.



8) Με την αντλία έξω έχουμε οπτική επαφή με το ποτηράκι η αλλιώς Cam Follower το οποίο κανονικά χρειάζεται αλλαγή εφόσον αλλάζουμε τα εντόσθια της αντλίας και για να ισχύει η εγγύηση της αλλά και για να μην έχουμε επιπλοκές στον εκκεντροφόρο.



9) Τοποθετούμε την αντλία σε μέγγενη με ένα πανί γύρω της για να μην τραυματίσουμε το σώμα της.Με το εμβολάκι και το ελατήριο να κοιτάνε προς τα πάνω ακριβώς όπως στην φωτογραφία.Προσεκτικά τραβάμε το ελατήριο προς τα πάνω και αυτό θα ξεκουμπώσει.



10) Έχοντας αφαιρέσει τα παραπάνω θα φανεί ένα παξιμάδι 18 mm το οποίο για να λυθεί θα χρειαστεί ένα καρυδάκι μακρύ.



11) Ουσιαστικά αυτό το παξιμάδι είναι ο στεγανοποιητικός δακτύλιος για τον κύλινδρο.Αφαιρούμε τον κύλινδρο.



12) Τα αντικείμενα που θα πρέπει να έχουμε αφαιρέσει είναι τα εξής

  1. Ο κύλινδρος - Cylinder
  2. Στεγανοποιητικός Δακτύλιος - Stainless Steel Seal Holder 
  3. Πιστόνι και ελατήριο επαναφοράς-Piston and Retainer Spring

 


13) Ανοίγουμε το κιτάκι της αντλίας υψηλής πίεσης.



14) Τοποθετούμε τον στεγανοποιητικό δακτύλιο στο καινούριο πιστόνι ακριβώς όπως στην φωτογραφία,όπως ακριβώς δείχνουν τα βελάκια,καλό θα είναι πριν την τοποθέτηση να το βουτήξουμε σε ένα μπωλάκι με βενζίνη.



15) Τοποθετούμε τον καινούριο κύλινδρο ακριβώς όπως δείχνει η φωτογραφία.



16) Τώρα θα τοποθετήσουμε τα κομμάτια που συναρμολογήσαμε μέσα στο σώμα της αντλίας.Λαδώστε το λαστιχάκι με λίγο λάδι.Προσοχή καθαρίστε καλά όλες τις επιφάνειες που φαίνονται στην φωτογραφία.



17) Βιδώστε καλά το παξιμάδι με ένα κλειδί 18mm. Προσοχή καθαρίστε καλά όλες τις επιφάνειες που φαίνονται στην φωτογραφία.



18) Τοποθετήστε το ελατήριο και σηκώστε όσο περισσότερο το πιστόνι προς τα πάνω .



19) Πιέζοντας το ελατήριο μερικά χιλιοστά προς τα κάτω τοποθετούμε τις ασφάλειες τιτανίου και σιγουρεύομαστε ότι το ελατήριο έχει ασφαλίση.



20) Ελέγχουμε ότι όλα είναι σφιχτά και ασφαλισμένα,τοποθετούμε την αντλία με ακριβώς τα ίδια βήματα που κάναμε για να την βγάλουμε.


Τεχνικό Τμήμα AG Tuning

Οι φωτογραφίες/βίντεο είναι από εξωτερικές πηγές.